پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140250
جلسه کميته روستاي ستاد دهه فجر شهرستان فارسان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1393/10/29 11:18:16
نمایش : 1199
نماينده ي ولي فقيه در جهاد کشاوري فارسان و مسئول کميته ي روستايي اين شهرستان اظهار داشت: دهه ي فجر متعلق به ملت و نظام بوده و بايد با کنار گذاشتن همه ي کينه ها و کدورت ها ، مراسم باشکوهي را به مناسبت اين ايام برگزار کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام يوسفي با بيان اينکه در سالهاي گذشته فارسان در زمينه ي بر گزاري مراسم دهه ي فجر درسطح روستاها مقام برتري را به خود اختصاص داده، تصريح کرد: امسال درنظر داريم در کنار ساير برنامه هاي مدنظر، مراسم باشکوه و خاص را نيز به همراه پذيرايي در سطح روستاها برگزار کنيم.
وي همچنين از همگان خواست تا در مراسم ۲۲ بهمن امسال، همچون گذشته حضوري چشمگير داشته باشند.

وي با بيان اينکه کميته روستايي و عشايري ستاد دهه فجر تمام ظرفيت و توان خود را براي اجراي هرچه بهتر جشن‌ها در مناطق روستايي به کار خواهد گرفت، گفت: اين کميته تلاش دارد با تبيين هدف‌ها و موقعيت‌شناسي مراسم و برنامه‌هاي متنوع، جذاب، شورآفرين، تاثير‌گذار و اثربخش مردمي را در ايام‌الله دهه مبارک فجر برگزار کنند.

حجت‌الاسلام يوسفي اجراي مسابقات ورزشي، محافل انس با قرآن، ديدار با خانواده شهدا، برگزاري گفتمان‌هاي ديني، جشن انقلاب در سطح مساجد، مسابقات فرهنگي هنري، برپايي نمايشگاه‌هاي علمي، فرهنگي و هنري، برگزاري همايش‌ها، جشنواره‌ها، گردهمايي و شب شعر، و افتتاح پروژه‌هاي عمراني و خدماتي را از مهم‌ترين برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در دهه فجر عنوان کرد.

اين جلسه که با حضور نماينده ي ولي فقيه در جهاد کشاورزي فارسان ، بخشدار، مدير جهاد کشاورزي، رييس اداره ي دامپزشکي، اعضاي شوراهاي اسلامي روستاها، دهياران و فرماندهان پايگاههاي مقاومت بسيج روستاها در سالن اجتماعات جهاد کشاورزي برگزار شد.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html